GHD the best your hair can get!


Många av er kanske har hört talas om den, några av er är kanske är lyckliga ägare av en!
GHDs plattång verkar vara det bästa på marknaden när det kommer till plattänger enligt de som använder den.
Den ska vara mycket mer skonsam för håret och inte slita lika mycket på håret som andra plattänger gör, och nu vill jag ha en! Min gamla uråldriga plattång från Remington (billigt skit!) gick ju sönder när jag var i Spanien, så jag måste ju ändå skaffa en ny, och bara för att jag inte har råd med en GHD för tillfället så betyder det inte att det blir till att köpa ngt billigt skit som jag kan ha sålänge, nej då väntar jag hellre tills jag har pengar till att köpa Rolls Roycen av plattänger!
Det finns ju många färger och modeller att välja bland, och jag har kollat runt lite och ska man köpa en GHD plattång så ska man beställa från England eller USA. Hittade GHD IV Styler på Feelunique.com för 1183kr och då ingår frakten, så sen ska jag beställa den därifrån.
På svenska sidor får man betala nästan en tusenlapp till för dom, för då går dom på ungefär 2000kr.

Nu ska jag snart ta hundarna på en runda, bloggar mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0