Hair Colour


Det blev ingen färgning av Satus hår idag, får bli en annan dag :)

Har suttit i nästan en timme nu och kollat hårfärger (toningar) som jag skulle kunna tänka mig att slänga i..
Hade tänkt ett bra tag nu på att välja L'oreal Casting Creme Gloss-färgerna men sen så var jag inne på stylesearch och kollade runt lite och då var det jättemånga som skrev att färgen blir MYCKET mörkare och att man ska välja en mycket ljusare färg än den man hade tänkt, så då satt jag liksom här och tänkte JAHA! men det blir ju lite svårt för mig eftersom jag inte har jättemånga nyanser att välja bland (vill inte bli för mörk, men vill ju ändå att det ska synas!)
Planen är väl iaf att jag ska göra slingor med hätta, så blir det ju all over the place men ändå lite av mina ljusblonda slingor kvar, men kan ju inte välja en färg som är föör mycket åt det bruna hållet heller för då är det risk att det blir grönt istället!
Ah dessa problem jag har va?!
Grejen med toning är ju att det mesta tvättas ur då ju iaf, så jag behöver väl inte vara superorolig :)

De här färgerna är det som jag hade tänkt välja bland, men vet inte med 100% säkerhet om dom där från Garnier ens är toningar?! Men ja det blir nog bra till slut ändå ska ni se.

Ska snart gå och lägga mig, Oooh tänker ni då, såhär tidigt, men jaa jag är faktiskt trött nu för en gångs skull :)

Så godnatt på er alla därute, Sweet dreams ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0