Vilken plåga!

Varför plågar mamma mig med att tvinga mig att se på Melodifestivalen varje vecka??
För det första så är det såhär, att hade resten av musikvärlden sett ens en liten snutt av Melodifestivalen så hade de skrattat ngt så fruktansvärt! Det är ju löjligt!
Jag älskar Eurovision Song Contest, men på senare år hatar jag Melodifestivalen!

Jag har ett nytt koncept som jag tycker att SVT kan lägga upp, sätt EN person (jag!) vid sladden till ljudet och när det kommer en dålig låt så drar man ut sladden helt enkelt så man slipper lyssna på skiten!

Nu ser jag fram emot ESC istället för den här skiten, Sverige vann 1999 och det var sista gången ngnsin!

Schlagersverige- vänj er vid det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0